Hogy kerül a mennyezetre egy targonca?
 
  A világrekorder ragasztó     A reklámok azért születnek, hogy adott termékek értékesítési volumenét növelhessék. A jó reklámok és a hozzá tartozó képanyagok megjelenítése sokkolóak és figyelemfelkeltőek – azonban, mindig felmerül egy kérdés – valóban tényleg olyan jó, mint ahogy állítják? Tényleg képes a termék arra, amit a reklámban bemutatnak?   Ezt mindenki maga döntse el, de a felmérések szerint ez nem is olyan fontos... A lényeg, hogy beszéljenek róla...   Az egyik üdítőital gyártó húzóterméke pozitív érzést közvetít, annak ellenére, hogy mindenki tisztában van vele, hogy egészségtelen. Egy ragasztóanyag gyártó cég embereket ragaszt a mennyezetre és repülőgépszárnyra fejjel lefelé, ezzel bizonygatva milyen „nagyszerű” a terméke.     Ezekre, a minden valóságot nélkülöző reklámokra reagált a 3M egy olyan kísérlettel, melyet nem reklámnak szántak.   A kísérletnek több szempontból is értékelhető haszna volt, annak ellenére, hogy a valós felhasználást tekintve semmi értelme...       ...
.jpg) 
 
 
 
 
 
