A céges ajánlatkérés etikája

A céges papírok között csináltam éppen rendet, amikor kiesett az egyik mappából az alábbi 10 pontos értekezés. Egy frusztrált napon találtam egy hozzám hasonlóan frusztrált értékesítő oldalán.



A céges ajánlatkérés etikája:


  1. Ha ajánlatot kérsz tőlem, kérlek köszönd meg ha megkaptad. Én is megköszönöm, hogy tőlem kérted.
  2. Ha mégsem jó az ár, vagy bármi egyéb kifogás van az ajánlatommal kapcsolatban, kérlek beszéljük meg, hátha csak félreértés történt.
  3. Ha nem jó az ajánlatom, legalább szólj vissza: bocs, nem téged választottunk.
  4. Ha heti nyolcszor  adok ajánlatot, nyolcszor jelezz vissza.
  5. Nem vagyok az alkalmazottad és az alvállalkozód sem. Kérlek, a hangnemet így válaszd meg.
  6. Ha kinyitod a csomagot, amit tőlem kaptál és leejted, esetleg eltörik, kérlek ne fogd a szállítóra. Visszacserélem akkor is, ha igazat mondasz.
  7. Ne mond, hogy nekem ezt tudnom kellett volna. Nem vagyok gondolatolvasó.
  8. Írásban kommunikálj. Nem foglalkozom a telefonon bemondott kérésekkel. Szó elszáll, én sem végeztem agykontrollt.
  9. Ismerem a piaci árakat. Kérlek, ne próbálj megvezetni lehetetlen célárakkal. Értem, hogy keresni akarsz Te is, de én sem most jöttem le a tudod honnan.
  10. Tudom, hogy Te vagy az ügyfél. Én viszont az eladó.
   +1   Ne hivatkozz időhiányra. Másnak sincs több belőle.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hogyan távolítsuk el a ragasztómaradékot?